Tack för hjälpen Testo, nu fick jag dessutom städat i garaget. Bilden visar vad vi fick slita ut för att hitta en moppe en bit in.

Ja ha ja idag har man rullat puchar för glatta livet! Alltid trevligt att botanisera i andras garage. Desutom fick man provköra halva usa,Puchlasse skrev:Testo och jag hade en Puchmekardag, då vi behöver ett gäng Puch i slutet på veckan, varför får framgå senare. Jag bad testo fixa framlyset på en Monza 4 speed, då det varit trasigt i några år, endast ljustutan funkade. Han felsökte en stund och visade mig sen av och på knappen, det var den jag inte visste var den satt. Inte roligt att vara Puchexpert då...
Tack för hjälpen Testo, nu fick jag dessutom städat i garaget. Bilden visar vad vi fick slita ut för att hitta en moppe en bit in.
Det är olja i den, läste någonstans att 70cl i varje gaffelben skulle vara lagom.kejsaren skrev:är det nån som vet om Suzuki k50 har oljedämpad framgaffel?
eller har den bara fjädring?
fatchance skrev:
Det är olja i den, läste någonstans att 70cl i varje gaffelben skulle vara lagom.