Etanol sänker tomgången på mopeder,jag vet inte hur pm fungerar,så jag använder forumet till både ock och läser det ni skriver,här har vi mulet .men,uppehåll just nu,e10 skulle ha blivit av .men,uteblev idag,e10 skulle ha gett lite lägre förbränningstemp i motorn än 95e5,jag har 76,31 i munstycke p.g av nål höjningen ,höjer jag en gång till får jag 76,32 i munstycke och sänker jag får jag 76,30-76,28 i munstycke
Hade en målad polisbil bakom mej i veckan på skellefteåhamnsleden.dom mätte hastigheten och tog uppgifter från nummerplåten innan dom körde om,det slipper ni andra
Dt50r går betydligt lugnare än dom flesta moped vespor trotts sina höga varvtal,den går mest på luft,drar 6,4 tusendelar per kolvslag x 6.750rpm =18ml/km
Ett tips i all välmening:
En grundpelare för ett varaktigt förhållande är att kunna föra en dialog med sin motpart.
Brukar man bara monologer så slutar det allt som oftast i just Mono!
Om du trimmar och kan slanga med fötterna på fotpinnarna är det i allmänhet "öppet hål".
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
vet inte om du inte förstår vad ordet dialog betyder men...
Dialog betyder i det här fallet att du bör kommentera det som sägs till dig, skojigt eller på allvar bestämmer du själv men man ska i regel aldrig ignorera ett tilltal, varken skrivet eller uttalat.