vem gluttade på vem...

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

vem gluttade på vem...

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo här har man sett..ihopfällbara knarrar som hette Autoped redan på -30 talet. En Harley Davidson scooter som hette Topper å framifrån ser ut som en Skoterett, Nu satt jag å kollade efter italjanosmoppar då jag såg dessa Benelli moppar. Dom påminner ju starkt om...ja vad säger man :roll:

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mamban som krympte i tvätten :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Björn Borg kan känna sig stolt va, är det bara du å ja doktorn som har koll :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du hittade inget år som hänvisade till bilden på "Minin". Ramen är ju identisk.
Jag tror de handlade med Italien på 70-talet för gummilyktan till F50'n kommer från Italienska moppar. Har hittat en Italien-moppe som är vansinnigt lik Golden Champ också. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det verkar som att crescent fick lite ide'torka på slutet.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hittade tråden med Golden Champen då jag "städade" på forumet. http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=451&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar