ja då kommer det ju att bli lite pyssel med de övriga fordonen också...diverse snickerier och annat pyssel på min polar 300 bl.a..som det ser ut nu så är ju gårdsplanen full med obesiktade släp.. öpnar en egen tråd för alla andra fordon jag har eftersom jag inte vill förstöra saabtråden med det här..
ett husvagnsbord har ju inhandlats till polarrenoveringen..misstänker att det kommer till mycket annat också...
Hyllan mellan köksskåpet och framstammen ligger kvar här hemma så åker jag neråt i sommar blir den med.
På min vagn var ju antennen borttagen men hålet inte riktigt tätat.
ja då var det dags att åka iväg på besiktningen å kolla om det är lönt att joxa på med gamm 300 an..bra att veta det först innan man börjar reparera inredningen i den...
passade på att klippa gräset också där den stått...
blir nog till å dra fram den andra också så män kan klippa där också...
ja då är ju vagnen besiktad med blankt papper... men kommer ju ändå att behövas en ordentlig reparation av fuktskadorna i framväggen och runt antenneländet..
det har ju inhandlats nya stänklappar till den också idag..
Fått igång värmen i den? på den du fick av mej fungerar allt som det skall.
Har inte blivit klykbesök sen i juni så du får hyllan senare då jag åker en sväng i höst.
en vanlig husvagn införskaffades ju i höstas..tror nog att det här var ett hyggligt köp..lite långt att hämta hem från Arboga..men den är ju i riktigt bra skick faktiskt..