<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rexxy är nu moderator på forumet. Det innebär att han kommer att hålla ordning och kolla på inläggen. En moderator kan flytta, ändra i och ta bort inlägg.
Tusen tack för att du vill ställa upp och hjälpa till! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du kan troligen vara helt lugn Matte, de e nog risigare för mig som
gillar saxdödaren Zündapp <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En moderator kan flytta, ändra i och ta bort inlägg skriver Raketsport,
Rexxy skriver:Jag drar mig inte från att varna, radera eller säga till när det börjar gå överstyr!
Ja då var det slut på det roliga <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:En moderator kan flytta, ändra i och ta bort inlägg skriver Raketsport,
Rexxy skriver:Jag drar mig inte från att varna, radera eller säga till när det börjar gå överstyr! Ja då var det slut på det roliga
Det kanske är roligt för dig och din kompis, men man ska inte ha roligt på andras bekostnad! Och sen finns det dem som inte förstår humorn i inläggen, som också tar illa upp.
Så försök hålla er seriösa när ni svarar i trådarna tack, allt blir så mycket trevligare för alla då! <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:En moderator kan flytta, ändra i och ta bort inlägg skriver Raketsport,
Rexxy skriver:Jag drar mig inte från att varna, radera eller säga till när det börjar gå överstyr! Ja då var det slut på det roliga
Det kanske är roligt för dig och din kompis, men man ska inte ha roligt på andras bekostnad! Och sen finns det dem som inte förstår humorn i inläggen, som också tar illa upp.
Så försök hålla er seriösa när ni svarar i trådarna tack, allt blir så mycket trevligare för alla då!
Feel the wrath! Haha nä bara skoja Rexxy <!-- </EdIndex> --></div>