Rexxy är nu moderator

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Rexxy är nu moderator

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rexxy är nu moderator på forumet. Det innebär att han kommer att hålla ordning och kolla på inläggen. En moderator kan flytta, ändra i och ta bort inlägg.
Tusen tack för att du vill ställa upp och hjälpa till! slider_thankyou.gif <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara roligt att få hjälpa till! :D :clapping:

Jag drar mig inte från att varna, radera eller säga till när det börjar gå överstyr! <!-- </EdIndex> --></div>
Matte

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ooops :shock:

Betyder detta att alla Husqvarna Flinta-inlägg kommer att bannas? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du kan troligen vara helt lugn Matte, de e nog risigare för mig som
gillar saxdödaren Zündapp :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Undra om man får kritisera sachs om man äger en själv... :hmm: biggrin <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Undra om man får kritisera sachs om man äger en själv... :hmm: biggrin
Ja det får man
Ungefär som när jag säger Finnpajsare åt någon.
Jag är ju född i Finnland. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Matte

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hasse, Jag trodde inte att det fanns någon utpekad Sachs-dödare utan att dom motorerna dräpte sig själv...

Är det inte därför det finns så mycket aftermarket-prylar till Sachs? <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En moderator kan flytta, ändra i och ta bort inlägg skriver Raketsport,
Rexxy skriver:Jag drar mig inte från att varna, radera eller säga till när det börjar gå överstyr! :roll:
Ja då var det slut på det roliga 8) <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

Matte skrev:Hasse, Jag trodde inte att det fanns någon utpekad Sachs-dödare utan att dom motorerna dräpte sig själv...

Är det inte därför det finns så mycket aftermarket-prylar till Sachs?
Är det inte surdapparna som det finns aftermarketdelar, ja hela motorer, made in kingtjong landet nånstans down under <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

Grannen skrev:En moderator kan flytta, ändra i och ta bort inlägg skriver Raketsport,
Rexxy skriver:Jag drar mig inte från att varna, radera eller säga till när det börjar gå överstyr! :roll:
Ja då var det slut på det roliga 8)

Det kanske är roligt för dig och din kompis, men man ska inte ha roligt på andras bekostnad! Och sen finns det dem som inte förstår humorn i inläggen, som också tar illa upp.

Så försök hålla er seriösa när ni svarar i trådarna tack, allt blir så mycket trevligare för alla då! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

Rexxy skrev:
Grannen skrev:En moderator kan flytta, ändra i och ta bort inlägg skriver Raketsport,
Ja då var det slut på det roliga 8)

Det kanske är roligt för dig och din kompis, men man ska inte ha roligt på andras bekostnad! Och sen finns det dem som inte förstår humorn i inläggen, som också tar illa upp.

Så försök hålla er seriösa när ni svarar i trådarna tack, allt blir så mycket trevligare för alla då!
Feel the wrath! Haha nä bara skoja Rexxy :D <!-- </EdIndex> --></div>
Kuli

Inlägg av Kuli »

Rexxy skrev:Bara roligt att få hjälpa till! :D :clapping:

Jag drar mig inte från att varna, radera eller säga till när det börjar gå överstyr!
Trevligt, det behöver bli lite ordning på vissa håll...

/kuli... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar