<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker att det är bra om det kommer en halvmeter inatt
För då får jag testa min snöslunga som jag fick lagom när jag skottat klart efter förra snöfallet <!-- </EdIndex> --></div>
Braxmatte skrev:Jag tycker att det är bra om det kommer en halvmeter inatt
För då får jag testa min snöslunga som jag fick lagom när jag skottat klart efter förra snöfallet
Tack för omtanken om halvmetern men nu blir det nog inte så mycket tack o lov.
Men att testa en snöslunga!!!! Now we are talking <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här snöar det inte alls, men det är -17. Jag tycker vi har fått snö så det räcker, brukar inte ha mer än några dm och nu är det säkert en meter.
Min snöslunga Mona börjar bli rätt less på att skyffla. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Folk klagar på att det är kallt. Folk klagar på att det blåser. Folk klagar på att det snöar.
Men om det var 20 plusgrader, strålande solsken och vindstilla imorrn ger jag mig sjutton på att folk ändå skulle klaga! (Antagligen mest på översvämningen som orsakats av snabb snösmältning.)
Folk är aldrig nöjda, och är dom det för en gångs skull så är det bara att räkna sekunderna tills något allvarligt går åt h-e igen...
Nääärå... Ja ä int bitter! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->He-he du Jossan vad går snöslungan Mona på för bränsle tro
konjak eller whiskey är ju dyra bränslen,...kanske går ner fasta bränslen typ pannkaka <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har bott i Uppland i 20 år nu sedan utvandringen från Jämtland. Trodde att jag flyttat från snö-h---etet.
Nu hotar dom med 2dm till <!-- </EdIndex> --></div>