Nu får det ta mig f.. sluta snöa!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja snö va inget ja hade beställt. har suttit på fyrhjulingen nu på jobbet o plogat en timme. skoj o köra hjuling visserligen men snön kvittar. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Uscha ja, inatt har det kommit 5cm eller så och i eftermiddag ska det tydligen börja regna :shock: . Som grädden på moset ska det sedan bli rejäl kyla på natten så godmorron halkan på lördag :evil: .. Vill inte heller ha mera snö <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Användarens profilbild
Forsgren

Inlägg av Forsgren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja fy fan. Det lär dröjja ett tag innan grusvägarna blir torra å fina igen!
Hade 83 cm snö på gräsmattan innan gårdagen snöfall... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Tomos TS50 -72, Puch Florida -64
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åsså har det snöat ett tag...... När ska det sluta :? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är det soligt & - 21 gr.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mulet, -8 och lätt snöfall.
Perfekt för att leka i snön med moppen:P släpper på trean :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
simme42

Inlägg av simme42 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har snöjour handskottning.ingen mer SNÖ <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är ju vinter minst en månad till så allihopa gilla läget man har ju huvudet ovanför snökanten tänk på alla små varelser som får hoppa fram i snön utan spade hälsn Cobra tror nog våren kommer framöver ändå ,, ha det bra i snön !! <!-- </EdIndex> --></div>
simme42

Inlägg av simme42 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja jag glömde dom stackars uteliggardjuren.P3 humor <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
simme42 skrev:ja jag glömde dom stackars uteliggardjuren.P3 humor
:headbang: staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Matte

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har gett upp. Har skottat så att jag har hittat muskler på ställen där jag inte ens vissta att jag hade ställen...
Ska koncentrera mig på Martini och Let's Dance...

Så illa kan det gå när man känner sig insnöad slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har också hittat nya muskler. jag har skottat dryga 100 Kvadrat tak. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Braxmatte skrev:Jag tycker att det är bra om det kommer en halvmeter inatt :hide:
För då får jag testa min snöslunga som jag fick lagom när jag skottat klart efter förra snöfallet mistick_yes.gif
Du sa ju på klubben att det inte var en snöslunga, utan en "sakletare" :nod:
Perfekt när du städar i "verkstan"
Se bara till att plocka undan skarvkablarna i snön innan du börjar köra :roll: :roll:
Det är så bökigt att trassla ut allt ur slungan staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för tipset Sura men lite för sent fan va drygt säkert 10 meter 3 fas kabel i slungan men många små korta bitar blev det :roll: :roll: :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Orkade inte skottA Taket på verkstan, enklare å pressa upp en i balk mittöver taket, fast nu är bägge domkrafterna upptagna, inge punka nu 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar