Olika spärrstift? Ja, när du säjer det så kommer jag så väl ihåg att jag läst och sett om det här, men jag tillhör ju inte sachseliten även om jag fuskat med Sachs nån gång förut
Jag vart ner i källaren och tittade på den fläktkylda växelkåpan som ser ut och vara original och med den smala långa fjäderkoppen som skjuter ut nån knapp centimeter utanför magnesiumgodset.
Kåpan ser hel och fin ut och dom har använt 14 kuggars drev, vad säjs om det?
erlan skrev: så är det så att ägaren av den fyrpetade sachsen tänker trimma
erlan

Verkligen inte... Tvärtom, den ska avtrimmas på begäran av ägaren
Fina original 1 hästars delar är här intressanta
Killen som har den och jag är i ungefär samma ålder, han nåt år äldre, men grejen är att vare sig han eller jag sysslade med trim när det begav sig, med undantag för nån drevning för och sänka motorvarvtalet
Kan låta skenheligt men lite så var det....
Några gjorde sånt då men långt ifrån alla. Det hände att polisen hade razzior och stoppade mopeder när dom körde ut från skolan och det satte respekt.
Idag kan det vara än viktigare och jag har ju sagt att killen är försäljare och använder bilen till sin försörjning. Då är det angeläget, hoppas du förstår.
Kan du svara på vad det är för originaldrevning på en MCB kromstockholmare med Sachsmotor?
Nu blir det något högre utväxling med 4-pet motorn men det gör inget
