VDO

Amstaff_Loco

VDO

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle gärna köpa hastighetsmätardrivning eller om man vill säga vinkelväxel till min Roulette, av märket VDO, 88 står det instansat på insidan vad det nu står för vet jag inte.

Sen om någon har ett nytt glas till hastighetsmätaren (om man nu bara kan byta glaset :? ?

Mvh Mathias <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hastighetsmätardrivning kan den här killen ha, dom är stämplade efter hjulets storlek
scrolla till ungefar halva sidan
http://www.mopedservicestaffanstorp.se/?pid=5 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för tips om den sidan, Tompa! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror jag har en NOS. Kan slänga upp fota lite senare... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa den passar inte tyvärr men tack ändå! <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så här ser min ut idag, den ser lite konstig ut eftersom att nederdelen saknas, Plus att denna sitter på höger sida om hjulet sett från sadeln :wink:

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nederdelen är väl bara en lagring för den invändiga axeln.

Ring han Bruno, att det står 88 på din gamla har ingen inverkan,

du ska ha en för 26 eller 28 tums hjul med högermontage <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det måste vara samma. Kolla bilder, märkt 88.
Bild
Bild

Intresserad? Posta pm i så fall. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tum storlek på hjulett står instansat i änd pluggen och om det är vänster eller höger montage. <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan inte se de på min då den delen är borttagen tyvärr.. :( men tack för tipset, köpte jossans (TACK) och skall göra ett test! <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jossan! Tack skall du ha! funkade kanon, nu såg jag att jag var uppe i den hiskliga hastigheten av 30 km/h !! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar