Handväxlad Zündapp motor

Duett_Anders_

Handväxlad Zündapp motor

Inlägg av Duett_Anders_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska helst vara komplett, till min scooter, 2 eller 3 växlad med kick. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån har jag, 2 vxl, dock ej komplett. Saknar kolv, topp, förgasare,cylle, tändning, kickkåpa (tror jag). Glappfri i veven vill jag minnas.

Nåt kul att byta mot? <!-- </EdIndex> --></div>
Duett_Anders_

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:En sån har jag, 2 vxl, dock ej komplett. Saknar kolv, topp, förgasare,cylle, tändning, kickkåpa (tror jag). Glappfri i veven vill jag minnas.

Nåt kul att byta mot?
Jag kan ha det i åtanke, helst skulle jag vilja få tag på en komplett. <!-- </EdIndex> --></div>
leffe boy

zundapp

Inlägg av leffe boy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tje har en sån stort sett komplett ej förgasare vad kan man få för en sån? :?: [/quote][/i][/u] <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är ett renoveringsobjekt som gick för dryga 300:-
http://www.tradera.com/Handvaxlad-Zundapp-motor-auktion_105023963
Här är en osåld motor med för högt pris.
http://www.tradera.com/zundapp-2vxl-tramp-motor-auktion_106533605
Dessa motorer kan ju användas som riktmärke vid prissättningen av motor. :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
Duett_Anders_

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det verkligen ingen i hela Sverige som har en i vettigt skick liggandes? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar