Raketaren skrev:du hasse vad betyder din nya konstiga avatar går man till höger eller vänster om den i skärgården
ha-ha jo det är nog kanske vågat att renovera en uch på det här forumet tompa men jag tar chansen, har ju skaffat både rejäla arbetshanskar och munskydd så jag hoppas klara av det utan att dö i rostförgiftning
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ursch va kass bild som jag hade i burken å nu är moppen borpackad så tyvärr får denna bild duga..för er okunniga på puch så är Dakotan den guldfärgade längst in. det är en 1 ägars moppe (före mig) mkt bra skick lite småjox som gummin på fotpinnar nytt avgassystem å allm. tvagning. Floridan är även den en enägars konfirmationsgåva den var penselmålad när jag köpte den men efter en thinnring å ett nytt sadelgummi så är den igång..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->riktigt fina dom där doktorn, dakotan ser ut att vara en -75 a med tanke på det senare styret du verkar lyckats riktigt bra att få av den gammla färgen på floridan...urk thinnertvätt brukar ju känna på lite brukar ju kunna bli en fylla av det hela... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:du hasse vad betyder din nya konstiga avatar går man till höger eller vänster om den i skärgården
ha-ha jo det är nog kanske vågat att renovera en uch på det här forumet tompa men jag tar chansen, har ju skaffat både rejäla arbetshanskar och munskydd så jag hoppas klara av det utan att dö i rostförgiftning
Nä, de betyder KVALITET
I skärgården heter det styrbord och babord <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*Grannen* jo jag tror det är så..jobbarkompisen har ju en willysjeep före detta magiska datum och han slipper besikta den... kanske lika bra det, inte mycket är original på den nu.. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:*Grannen* jo jag tror det är så..jobbarkompisen har ju en willysjeep före detta magiska datum och han slipper besikta den... kanske lika bra det, inte mycket är original på den nu..
En sådan har jag också haft lite lagom modifierad. Cheva 400 cc, förstärkt drivlina, ram, skivbromsar mm. Det var rätt skönt när besiktningsbefrielsen kom <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du pälle..har du någon aning om vem som hade gulddakken tidigare eller lite nyfiken eftersom en jobbarkompis till mig tror han haft den som nästan ny.. mycket talar för att det skulle vara så på hans beskrivning är ju alltid kul med en historia bakom mopparna om man lyckas få fram det.. renoveringen av den har ju börjat komma igång nu igen efter att ha stätt still på grund av kyla i vinter..
har lovat honom en provkörning när den är klar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då blir det att packa ner lite delar från dakken i en låda för transport till lacken.. min lackarkompis ska börja med lite av sina underverk <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:Du pälle..har du någon aning om vem som hade gulddakken tidigare eller lite nyfiken eftersom en jobbarkompis till mig tror han haft den som nästan ny.. mycket talar för att det skulle vara så på hans beskrivning är ju alltid kul med en historia bakom mopparna om man lyckas få fram det.. renoveringen av den har ju börjat komma igång nu igen efter att ha stätt still på grund av kyla i vinter..
har lovat honom en provkörning när den är klar
Nej tyvärr, han jag köpte den av visste inte så mycket.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då var ju dakken demonterad nu då, att puch rostar vet alla men detta är ju ett skämt, blir en hel del rostlagning på den.. framgaffeln är ju heller inte så rolig å tas med..har kutat på knä i garaget och letat styrlagerkulor ett bra tag idag nåja får bita ihop å se vad det går att göra åt eländet kommer lite bilder senare..
så nu är det å ta den på jobbet och spola rent så snart tiden räcker för det..hoppas den ska sitta ihop igen nästa sommar.. <!-- </EdIndex> --></div>