Man får hoppas att Disney inte totalt sabbat serien. Fast sämre än de tre sista filmerna som spelades in kan det väl inte bli. Fast de har jag trott förr om Amerikanska filmserier Jag älskade de tre första filmerna
Ja här hamnade förgasaren tills vidare ( tycker ju grejor ska användas, inte läggas på hyllan...) hoppas inspiration till Dakota bygget kommer nån gång i framtiden....
Jäkla grannkatt, blir så less på att man inte kastrerar hankatter som uppenbarligen inte ska användas till avel. De är så extremt revirmarkerande, både med kiss och slagsmål. Det är andra gången i år våran Ozzy blir skadad rejält. Bettet över nosbenet tog även i munhålan och är så djupt att det blödde ur ögat. Hörntänderna på underkäken har tydligen fått grepp i munhålan och tandköttet är söndertrasat på stackars Ozzy.
Stackare, hoppas hon kryar på sig Jag har ju stängsel runt våran trädgård, det håller rådjur och arga katter samt hundar och vargar ute och våra katter i säkerhet. Så vi har inte haft några sådana skador sedan dess. Stängselkostanden har nog betalats igen med undsluppna veterinärräkningar. Och rådjuren kan inte härja i rabatterna som de gjorde innan. Fast det som fick mig att sätta upp staketet var ju när min älskade Curre blev ihjälbiten av en varg för några år sedan. Ingen varg här under sista året men vi har ju också fått 3 katter ihjälkörda av bilar under åren här så det är skönt att ha koll på katterna, de har ju fortfarande stora ytor att jaga på och träd att klättra i så de är ganska nöjda utom Nicke som gärna skulle rymma
har ju mest hållit mig lugn hela den här söndagen... blev ju en smula sent hem efter helgens firmafest... nåja livet håller ju på att återvända nu fram på kvällen..
Såg denna nyss på Blocket och blev nyfiken på framgaffeln.
Någon som vet från vilken moped/mc/cross? den kommer?
Vissa har även luftnipplar högst upp har jag sett. http://www.blocket.se/orebro/Cresent_co ... m?ca=7&w=3
Hynboholm skrev:Såg denna nyss på Blocket och blev nyfiken på framgaffeln.
Någon som vet från vilken moped/mc/cross? den kommer?
Vissa har även luftnipplar högst upp har jag sett. http://www.blocket.se/orebro/Cresent_co ... m?ca=7&w=3
Yamaha YZ80 runt -79/-80 har såna. Sitter säker på fler årsmodeller.
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53