sidokåpan är inte så lättövertalad att bli snygg...den är för grov men har tagit det värsta på den...den får bli använd tills jag hittar en bättre ersättare till den...
framfälgen har jag väl oxå fått till hyfsat, den är ju ren nu i allafall...får väl ge mig på bakfälgen oxå då kanske....
Den rostiga sidokåpan går troligen också att gå att få fin om den får en duvning med en bra polertrissa. Ett alternativ är ju också att få den omkromad om den är buckelfri. Slipning och polering kan man göra själv om man har en bra maskin och gott om tålamod.
tackar tackar för berömet , men prylarna är ju gamla så riktigt nöjd blir man väl inte..men allt blir givetvis bättre av lite putsning..
billykid skrev:har haft lite polerjobb i kväll...har passat på att snygga till framskärmen lite till e-typen jag plockade ner gaffeln på..nu ser den ju skaplig ut i allafall...passade på att rengöra ett e-typestyre oxå när jag ändå var igång... e-typekåpan är dock tagit det värsta på bara så jag kan använda den tills jag hittar en bättre...
provade att rengöra fälgen jag köpte med "rost" på...var ju intressant att försöka blev ju inte bra men något bättre... bild på före å efter..på samma fälg
blir nog till å söka en bättre sving till mandarin e-type projektet..den jag har är inte vacker alls efter att jag rengjort den.. nåja dyker kanske upp nån ok så småningom..ett bättre motorfäste skulle nog oxå behövas...
ja nu när man sålt en e-type blir det väl till å putsa upp en som stått länge å blitt lite dammig och bortglömd...crazy-typen behöver nog en del översyn oxå...
sedan ska ju ramen till mandarintypen oxå börja putsas på lite...