Yamaha har fina veteraner.
Men snälla jossan,den ska vara klar till vintern.Raketsport skrev:Härliga bilder! Hoppas kunna bygga mig en skoter i vinter
![]()
Yamaha har fina veteraner.
Det var -18 när jag åkte på jobbet i morse....Raketsport skrev:Nu har snön och kylan kommit, idag -13.Dags att ta fram vintern munderingen.
Jo, Pengfors är som känt lite varmare och lite bättre än Pengsjöpnilz skrev:Det var -18 när jag åkte på jobbet i morse....Raketsport skrev:Nu har snön och kylan kommit, idag -13.Dags att ta fram vintern munderingen.
Jo det är ju sant men så bor det ju trevligt folk i pengsjö till skillnad mot Pengfors!Raketsport skrev:Jo, Pengfors är som känt lite varmare och lite bättre än Pengsjöpnilz skrev:Det var -18 när jag åkte på jobbet i morse....Raketsport skrev:Nu har snön och kylan kommit, idag -13.Dags att ta fram vintern munderingen.
Vi brukar säga det så ni inte blir ledsna. Verkligheten är något annat.pnilz skrev:Jo det är ju sant men så bor det ju trevligt folk i pengsjö till skillnad mot Pengfors!Raketsport skrev:Jo, Pengfors är som känt lite varmare och lite bättre än Pengsjöpnilz skrev:Det var -18 när jag åkte på jobbet i morse....Raketsport skrev:Nu har snön och kylan kommit, idag -13.Dags att ta fram vintern munderingen.
Samma förhoppning..HSE skrev:Här är det regn och blåst, men ingen snö. Jag hoppas på en grön jul