en liten chansning.
är det någon här på forumet som kan få fram några 3mm borrar för däckdubb
åt mig?
jag vet ju att det finns många yrkeskategorier representerade här.
dom enda jag hittat som säljer online till privatpersoner är bestgrip.
och det skar lite i snåltarmen över priset, med tanke på att en borr håller ca 300
hål, och är näst intill omöjlig att slipa om.
erlan
borr till däckdubb
-
Re: borr till däckdubb
Hej Har både nya och beg borr. skicka sms på 0765 610855 så hör jag av mig
Angående hållbarhet, nör jag jobbade på däckverkstad slets dom relativt fort, borrade med tryckluftsborrmaskin, då började vi använda en "geting" (högvarvande typ dremel för tryckluft), behövde sällan byta borr efter det, det var tusentals hål borren höll då.
-
Japp, är i däck svängen å visst kör vi med högvarvig "geting" men dubbning å komplettering dubbning förekommer knappt längre. Men har kvar utrustning och det går ju alltid å dubba gummistövlar
som jag minns det så fick vi byta borr efter ungefär tre omgångar hjul när vi borrade för kompdubbning.
när borren blev slö så rykte det förskräckligt om den när man borrade.
som jag minns det så fick jag lära mig att när borren blev slö så gjorde den koniska hål.
och det skulle vara förödande för att få rally eller endurodubb att sitta kvar, även med limning tydligen.
erlan
när borren blev slö så rykte det förskräckligt om den när man borrade.
som jag minns det så fick jag lära mig att när borren blev slö så gjorde den koniska hål.
och det skulle vara förödande för att få rally eller endurodubb att sitta kvar, även med limning tydligen.
erlan