RED CHAMP

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
HUSQVARNA SPORT

RED CHAMP

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gjorde ett inpuls köp när priset sjönk blir inge större renovering kanske lacka skärmar och få körbar .Bild Bild Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Kalf

Inlägg av Kalf »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevligt, Ser ut och vara i hyfsat skick :) Smart bänklösning för mekandet. Den får man nog kopiera någon gång :wink:

//Kalf <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ett bromsok vore fint kan ja tänka mig o snygga te skivan. för övrigt en trevlig moppe,de går en guldfärgad här i stan tyvärr är ägaren en 15 åring som inte vet värdet på den. så den e lite misshandlad. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->färgmatchande lampa i bakgrunden.. :D . <!-- </EdIndex> --></div>
Magnus996

Inlägg av Magnus996 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att se att fler fallit för denna sköna modellen. Själv så håller jag på och renoverar en, samt har köpt en färdigrenoverad Champ som dock är lackad i rött med vita fälgar :(
Uppdatera gärna med bilder efter hand av din renovering/montering. <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite uppdatering har hittat ok med tillbehör som passar för 175:- med frakt på tradera , en 5mm plåt + två 6,5mm distanser så passar det.Upptäkte att dämparna är juster bara i två lägen.Bild Bild Bild Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar