En grad kallt i Romelanda. Men halt... Diskussionen om köra moped i -18 får mig att minnas när jag var 15-16 och körde moped hela vintern helt enkelt för att det var enda transportmedlet. Körde med strut och läderhuva som så många alla, bilägandet var inte lika utbrett 1960 som idag Mins när jag fick is i flotörhuset i -25. Kallt om händerna när jag fick skruva loss och hittade flottören fastfrusen i is och att få bort all is var inte så lätt i det läget men det gick tillslut .
jaaa, rent teoretiskt borde man kunna skanna ett par kåpor i en 3Dskanner,
använda den "bilden" eller vad man ska kalla det, för att kunna göra ett fräsprogram till en fleroperationsfräs, och fräsa fram pressverktyg.
Ja den får väl av fem möjliga , rätt mycke humor kul att sen dom "gamla" skådisarna igen, rätt så barnvänlig, tror dom yngsta i publiken ger nog full pott... (jämfört med dom nyare föregående filmerna..)
zappafan skrev:Ja då var det visst bokat biljetter till Star Wars 7 : the force awakens 18 december ,inte för jag är nån större fantast så kan man ju gå & se spektaklet med nördkompisarna....