<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej! Hade tänkt mig att gå på marknad imorrn men har ingen aning om vars det riktigt är och vilka tider. glimtade bara lite i tråden som fanns förrut under evangemang. kanske jossan kan fylla i här mer info om marknaden. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag varit på marknaden och kan inte säga annat än att jag är väldigt besviken. Nog för att PO Åberg var där ( en känd mopedguru här i trakterna ) Men även han hade dåligt utbud. Nog för att jag köpte en manual till cyclemaster för 100kr men för övrigt var det väldigt lite saker och inget av intresse. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->japp inga fynd på marknaden..håller med NRoos, hittade själv inget att fylla på föråden med <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men dom hade säkert roligt dom gamla gubbarna som var där och åt korv och pratade om det som passerat i deras ägor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Joho det fanns visst kul grejer, du fick ju en kokt med bröd Raketarn, dessutom köpte jag och Mona varsitt ex av boken Raggare av "Målar-Kalle" som var en av cirka 10!!? säljare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då har jag missat något om ni hittade något kul. Såg mest ba en massa tändstift och visserligen en intressant låda med olika rör till äldre tv-apparater och radios men det blev ingen affär ändå. nog för att den bara kostade 150 spänn. <!-- </EdIndex> --></div>