Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Aspen är bra skit. Mack soppan är bara skit. Aspen sotar betydligt mindre och har en bra olja. Jag kör 2% utan något extra, det är ingen fara på taket. Har inte sett någon anlöpning på lilländan eller spår i bronset. Just nu betalar jag 25kr/litern för färdigblandad. Jag kan även få tag på Aspen 4t för 500kr/25l men det går ju åt så försvinnande lite soppa. Ett bra tips är att köra sista tanken för året på aspen soppa. Då är det bara att kicka igång moppen på vårkanten. Macksoppans aromater ångar ju bort så det går ju knappt få fyr på den med tändsticka efter några månader. 

Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
RAGNARÖK MK NERIKE
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
RAGNARÖK MK NERIKE
Vart en motorcykel till idag 
En -86a 250! Ingen som har en 21" fälgbana skulle behöva en till extrahjulen så jag slipper kränga om till isdäck!

En -86a 250! Ingen som har en 21" fälgbana skulle behöva en till extrahjulen så jag slipper kränga om till isdäck!
pnilz skrev:Vart en motorcykel till idag
Härligt! Där får du bra motion. När jag var yngre hade jag en HVA 250 och KTM 400.Man är rätt spak efter ett pass i skogen

Fanns det så moderna maskiner när du var ung,trodde dom hette Silverpil,rödmyra,svartqvarna eller va det Indian ?Hasse skrev:pnilz skrev:Vart en motorcykel till idag
Härligt! Där får du bra motion. När jag var yngre hade jag en HVA 250 och KTM 400.Man är rätt spak efter ett pass i skogen

Glöm inte den vassaste av den, Monark blå stinget http://www.google.se/search?q=monark+bl ... DckQsAQIGgselma skrev:Fanns det så moderna maskiner när du var ung,trodde dom hette Silverpil,rödmyra,svartqvarna eller va det Indian ?Hasse skrev:pnilz skrev:Vart en motorcykel till idag
selma skrev: Fanns det så moderna maskiner när du var ung,trodde dom hette Silverpil,rödmyra,svartqvarna eller va det Indian ?
Jodå, när jag var runt 15-16 så hade jag en Silverpil och en NV med Sachs 150cc. Jag var väl dryga 20 när jag köpte KTM:en.
det måste ju ha varit rysligt länge sedan du var 20 !!..fanns verkligen KTM en då...fanns väl bara hästar då väl..Hasse skrev:selma skrev: Fanns det så moderna maskiner när du var ung,trodde dom hette Silverpil,rödmyra,svartqvarna eller va det Indian ?
Jodå, när jag var runt 15-16 så hade jag en Silverpil och en NV med Sachs 150cc. Jag var väl dryga 20 när jag köpte KTM:en.

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
-
- Kontakt:
Stackars lilla Hasse. att alla hackar på honom som är så blyg och inte hugger på någon .eller hur det nu var .
-
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... cycle.html " HansTrunkenpolz"
Fick vi äntligen veta Hasses efternamn?

Fick vi äntligen veta Hasses efternamn?

Blå/vit Monark 1209
-
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
Ser fin ut!pnilz skrev:Vart en motorcykel till idag
En -86a 250!

Vill inte göra dig ledsen, men hojen på bilden är en 84:a.
Men den är lika skoj för det!

Detta blir spännande å se vem som har rätt 

-
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
(skivbroms fram kom 1985Säcken skrev:Detta blir spännande å se vem som har rätt

Jaha
Alltid lite spännande när 2 personer som kan mycke å sällan har fel tror olika 

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Vi kanske skulle öppna en beting sajt för sånna tillfällen. Finns nog en och annan krona att tjänaSäcken skrev:JahaAlltid lite spännande när 2 personer som kan mycke å sällan har fel tror olika

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson