Affe Hälsar

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack pälle, mvh alf-johan :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:
?? Betyder det att vi ska låtsas att Zundapp är en moped ?

:D :D :D Blir man sådär grinig när man blir omkörd :D :D :D

Isåfall kommer jag inte å pröva nåt annat märke :mrgreen: <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Välkommen Affe! Long time no seeing!
Kul att du hittat "hem", nu ska vi bara få in dig i mopedåkandet igen :D det är inte bra att åka på för knottriga däck(även om det kan kännas skönt :D ) Du behöver en stadig 50-kubikare igen, varför inte bygga en
V-max av en fisetta eller nåt annat kul projekt, du brukar ju kunna hitta stilen. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker affe ska fortsätta på Sachstrenden och ett 3-växlat hjärta :)
Hela Boden hälsar till dig Affe å speciellt jag då som har fått prata lite
moped med dig i telefonen. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lorden: tack, det blir nog mest meka för min skull, jag är för liten kommer inte ens upp på den rackarn, och om, så kan man ju ramla och slå sej, du vet gamlnigar, men någonting roligt kan det bli :bike_pedalare: :lol:

Grannen: Tack! hälsa Boden ,det treväxlade hjärtat från Boden, går nu i Märsta med omnejd, som ett spjut sägs det :D :shock:
Förresten min gamla Suka går också där i trakterna, lite ombyggd, titta på veteradmopeder.com <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Valter tack för dom orden dom värmer verkligen i vinterkylan, som du kanske sett så är jag tillbaka :D mvh alf-johan <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att se alf-johan här igen välkommen tillbaka.
Conrad <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
peezee
Kontakt:

Inlägg av peezee »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet ingenting om detta men självklart måste alla kunna hålla sams! Medelåldern här är väl såpass hög att det borde funka utan problem!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Conrad, tack det här känns verkligen bra, jag tror jag gjorde rätt som kom tillbaka, förresten jag vet. [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img]

peezee: Ja det är något som jag tyckt hela tiden :shock: :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar