Affe Hälsar
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Välkommen Affe! Long time no seeing!
Kul att du hittat "hem", nu ska vi bara få in dig i mopedåkandet igen
det är inte bra att åka på för knottriga däck(även om det kan kännas skönt
) Du behöver en stadig 50-kubikare igen, varför inte bygga en
V-max av en fisetta eller nåt annat kul projekt, du brukar ju kunna hitta stilen. <!-- </EdIndex> --></div>
Kul att du hittat "hem", nu ska vi bara få in dig i mopedåkandet igen

V-max av en fisetta eller nåt annat kul projekt, du brukar ju kunna hitta stilen. <!-- </EdIndex> --></div>
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lorden: tack, det blir nog mest meka för min skull, jag är för liten kommer inte ens upp på den rackarn, och om, så kan man ju ramla och slå sej, du vet gamlnigar, men någonting roligt kan det bli

Grannen: Tack! hälsa Boden ,det treväxlade hjärtat från Boden, går nu i Märsta med omnejd, som ett spjut sägs det

Förresten min gamla Suka går också där i trakterna, lite ombyggd, titta på veteradmopeder.com <!-- </EdIndex> --></div>

Grannen: Tack! hälsa Boden ,det treväxlade hjärtat från Boden, går nu i Märsta med omnejd, som ett spjut sägs det

Förresten min gamla Suka går också där i trakterna, lite ombyggd, titta på veteradmopeder.com <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
-
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Conrad, tack det här känns verkligen bra, jag tror jag gjorde rätt som kom tillbaka, förresten jag vet. [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img]
peezee: Ja det är något som jag tyckt hela tiden
<!-- </EdIndex> --></div>
peezee: Ja det är något som jag tyckt hela tiden

min avatarbild : är min gamla "SUKA"