<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men endå, tror inte chansen att få köpa en ny mamba återkommer!
Man skulle kunna renovera en sådan moped och påstå att den är helt ny, man lär tjäna multum, då man inte ens får hälften för en renoverad!
Hoppas vi får se 70cc på den snart <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag fick ett mejl om konkurrenter till Tradera nu och den sidan heter Budera.se skulle visst vara mycket låg provision osv. det kanske kan vara nått ? <!-- </EdIndex> --></div>
Men om den bara gått 9 mil, varför har man då en ny gasvire och dessutom svart hölje ???
Dessutom är däcken lite väl blanka för att vara så gamla, tror nog att någon polernisse har vart i farten <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco skrev:Jag fick ett mejl om konkurrenter till Tradera nu och den sidan heter Budera.se skulle visst vara mycket låg provision osv. det kanske kan vara nått ?
Kan nog bli bra, finns inte så många auktioner på det än. <!-- </EdIndex> --></div>
Men om den bara gått 9 mil, varför har man då en ny gasvire och dessutom svart hölje ???
Dessutom är däcken lite väl blanka för att vara så gamla, tror nog att någon polernisse har vart i farten
blankmedel på däcken e väl inge konstigt. de ska ju va svart o snyggt.
gaswire kan ju va bytt av någon annan anledning, typ klämt hölje eller något. man vet ju inte. e något oklart e de ju bara o fråga säljaren. ja tvivlar iaf inte på att den endast gått 9 mil. sen får andra tro vad de vill! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Apropå mätare så är väl Huret på CS 50 graderad till 70
Men jag tror inte den blir billig direkt , om man kollar en vanlig liten VDO modell så verkar dom vara guld värda på Ebay
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oj, den var ju ganska nära mig har ju läst och sett mycket reklam angående nossebro men aldrig kollat upp det..
får kanske bli en långtur med nån moppe i sommar <!-- </EdIndex> --></div>