<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sådan behöver jag på söndag när jag ska till stugan och skotta lite.
F.ö. är det +3 just nu 23:00. Det är sjöar av vatten överallt <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Plusgrader gillas Taken rensar av sig själva och man får mer tid över till mopedrenovering <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då har helvetet börjat igen då fan va less ja är på snö nu, tänkte få in pelletsleveransen, men det är ju bara å glömma tills det slutat snöa, blöt pellets lär ju brinna dåligt sägs det... så man vågar ju inte röra inplastningen ännu...
dessutom blir det slaskigt i källaren så denna dan blir nog som vanligt i skottningens tjänst
<!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Fy rakans en skulle man ha,snacka om effektiv
Har du införskaffat en såda måhända braxmatte
Nej jag ställde Stockholmaren på altanen , startade den och vred
gashantaget i botten .
Nar den passerade 10000varv så ramlade snön från taket ner <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har det inte snöat på ett par dagar. Idag var det solsken och liiiiiite dagsmeja. Är våren äntligen på gång? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då har det kommit 25cm till.. Dessutom blåser det så har man otur ligger det 1m på sina ställen som tex på vägen till verkstaden den syntes knappt. Drivit igen totalt puh* <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kom till verkstaden i morse..vägen borta igen buäähh..
fick skotta nästan en timme (med traktor) <!-- </EdIndex> --></div>