<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo tack snö finns det gott om
men inte ett ljud om den globala uppvärmningen har härts sedan början på december. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här uppe i Norra sverige så är det bara - 7.6 grader och snön har slutat falla.
I morgon är det - 2 och strålande solsken - kanske man tar sig en polaristur <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->pumpa puder! All snö som kommit i år är i puderform, så det lär ju inte bära ett skit med din skarsåg. Kanske man ska låna grabbens skojter å köra i cirklar runt dig 365 lång å 44:as kammar det heter duga de.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åja - det är vad som är bakom styret som räknas, du vet man har ju kört
räjs förr så pumpa puder is not a problem när man har en maskin som
lever på fart - å de har jag i massor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Jadå - jag minns puderpumparen som körde slädmoppe me trälaggar - han hamnade upponer å under sin puderpumpande maskin
tur han hade en kompis med polaris me sig... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag fick man vårkänslor, det var 8 grader varmt mot husväggen i solskenet och jag lyckades bränna näsan men det får man stå ut med bara det blir vår, dom stora vägarna är helt torra nu men små vägarna är det fortfarande isvalkar på <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
flora skrev:Idag fick man vårkänslor, det var 8 grader varmt mot husväggen i solskenet och jag lyckades bränna näsan men det får man stå ut med bara det blir vår, dom stora vägarna är helt torra nu men små vägarna är det fortfarande isvalkar på
Vi kan väl byta bostadsort - dom enda känslorna jag fått idag är skuldkänslor,
Har stått i garaget medans solen lyst varm o grann - puckat eller <!-- </EdIndex> --></div>