<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo grannen har en madrass i garaget.
Själv var man iväg till stugan å skulle kolla om det låg nå snö på taket å gissa...det gjorde det ca 1m så här såg det ut när jag fått ner skiten.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä inte var ju Grannen med.. men däremot min jobbarkompis men han har mekanisk hjärtklaff så han fick minsann göra det som grannen gör för det mesta dvs. ta det lugnt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:evil: Som jag håller igång 24 timmar om dygnet är det svårt att förstå hur
jag lyckas töja dygnets timmar till att umgås med kompisar å fynda emellanåt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Morrn...Vaf---n -21 i Uppland och det är snart mitten på Mars månad...
Tänk hur kallt det hade varit om vi inte haft den häringa Globala uppvärmningen. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev: Som jag håller igång 24 timmar om dygnet är det svårt att förstå hur
jag lyckas töja dygnets timmar till att umgås med kompisar å fynda emellanåt
När det är riktigt bråttom på jobbet brukar vi jobba
24tim/dygn men om man "jobbar in" lunchen blir det väl 25? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alf-Johan. Jag bor en mil öster om dig Får nog ta en tur på mopparna till sommarn.
Vad är det för himpa-vimpa med betongpendlar som någon har byggt i Almunge? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är våren! -4 å strålande solsken har precis skickat iväg grabben på en skotertur med kompisarna laddad med korv å fika å full tank såg fördjävla skönt ut! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å här är det solsken o -3 grader me Men i kväll o i morgon snöar
det som vanligt i Norrbotten... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-2 grader här i Eskilstuna (-15 i morse). Ska åka någon mil på skidor nu på eftermiddan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->livet börjar sakta återvända... + 4,5 grader i Bjästa, slungan fick ju komma fram och så sakteliga gräva fram allt snöeländet gömt.. till och med några moppar kröp fram ur garaget, när man började stöka om där igen längtar efter flera sådana här dagar nu..
<!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...