<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jamen då kommer det en bullentin från lordens roadrunner att hovskräddaren lyckats få till lordens bak förlåt buttplugg menar jag förstås nu när han har något att sitta på hoppas vi ju att projekt grymmen tar fart igen här kommer lite bilder på den nya kungatronen :meangreen: tror jag får bli hovfotograf åt lorden så det kommer in lite bilder här
ser väl rätt fräck ut eller hur
tror den sitter som en smäck på lordens projekt <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketaren, Va härligt , synd att sitta på , ser nästan ut som en god bakelse denna blir pricken över i på Grymmen, jag hoppas också att få se mer bilder på Grymmen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Äntligen har jag fått tummen ur och återupptagit bygget av den lille onda. Framdelen är i stort färdig och nu skall ramen få lite färg sen börjar legobyggandet. Det blir dessutom ombyggnad till 12V elsystem så jag kan montera strobolamper och dioder bara för trevnaden
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jäklar, den blir riktigt Grym. :meangreen:
Ser snabb ut stillastående med ett hjul. En riktigt solig dag kan den där lacken att skada en och annan hornhinna <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm undrar om den gode lorden tänker ha kvar bänken i bakgrunden som stödhjul ....ser ju kanon ut ..kul att du kommit igång igen.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fel? Nä den borde haft den färgen redan från fabr.... jasså ni tänker på motorn, nja den kanske inte är helt fel eftersom E-type har en väldigt stabil ram. Borde kunna klara effekten från en österrikare även om den inte är van vid sånt drag
Jajomen Raketarn "Grymmen" är uppsläpad och står fn i tv-rummet och skäms, nu ska det bli fason på fanskapet <!-- </EdIndex> --></div>