<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Helt rätt. Den är vit och jag själv har inte hjärtat att veckla ut pappret. jag menar det är ju t.o.m en prislapp där också! Jag har väldigt svårt att öppna original emballage, så jag överlämnar det åt köparen. <!-- </EdIndex> --></div>
NRoos skrev:Helt rätt. Den är vit och jag själv har inte hjärtat att veckla ut pappret. jag menar det är ju t.o.m en prislapp där också! Jag har väldigt svårt att öppna original emballage, så jag överlämnar det åt köparen.
Håller med, det är svårt att öppna nos förpackningar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en Fint på utflykten. Dessutom har jag orginal förlängning av pakethållare till Compact. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Jag har en Fint på utflykten. Dessutom har jag orginal förlängning av pakethållare till Compact.
[img]images/smiles/Trilly-66-04rhonda_results[1].gif[/img] Kan jag få se bilder på original förlängningen?! Har aldrig sett en sån
Väskan ska jag absolut hålla koll på. Ryms många Pucko i den. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har heller aldrig sett originalförlängning av pakethållaren - blir nyttigt att se hur den ser ut. <!-- </EdIndex> --></div>