Nog har den stått still i många år innan vi köpte den från förstaägarens dödsbo. Antagligen är det originaldäcket från -70

Tydligen var dagstidningen Hasse inte prenumererat på sen igen du vet ju hur han blir då! Som en groda utan ben hopplös!zappafan skrev:Fan va aggressiv du låter, har du inte fått surfa tillräckligt på arbetstid idag? bara att hoppas dina 43 moppar/motorcyklar står svalt & mörkt då....
erlan skrev: eller ett nytillverkat kinadäck?
erlan
Det var då själva f-n, ska inte folk få lov att köra ett litet flyttlass?Hynboholm skrev:Annorlunda husvagnar dom har i trakterna runt Smedjebacken.
T.o.m. polisen vill kika om den verkligen är så mysig som den ser ut...![]()
då hade han hunnit en par mil från där jag mötte honom.TolvNollNio skrev:Det var då själva f-n, ska inte folk få lov att köra ett litet flyttlass?Hynboholm skrev:Annorlunda husvagnar dom har i trakterna runt Smedjebacken.
T.o.m. polisen vill kika om den verkligen är så mysig som den ser ut...![]()
Ja det är Compacten. Har några NOS Trelleborgdäck som är fritt från sprickor och har mjukt gummi. Tänkta ta ett till Compacten eftersom jag använder den så ofta.erlan skrev:vet du var det finns Metzleri 2.50-15 är vi nog fler än Jossan som blir lyckliga.
för visst såg jag väl rätt när det var på compacten däcket spruckit?
erlan
Så där ja. Trelleborg T-636Raketsport skrev:Ja det är Compacten. Har några NOS Trelleborgdäck som är fritt från sprickor och har mjukt gummi. Tänkta ta ett till Compacten eftersom jag använder den så ofta.erlan skrev:vet du var det finns Metzleri 2.50-15 är vi nog fler än Jossan som blir lyckliga.
för visst såg jag väl rätt när det var på compacten däcket spruckit?
erlan
Självklart!zappafan skrev:Hastighetsindex: L : max 120 Km/h...