Ventilgummi

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Ventilgummi

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Någon som vet var det finns att köpa ventilgummi till den gamla cykelventilen. De finns inte kvar i cykel repsatserna. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns på mitt jobb iallafall, det vet jag. jag ska leta lite på hemsidor med. <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Nymans2013

Re: Ventilgummi

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Någon som vet var det finns att köpa ventilgummi till den gamla cykelventilen. De finns inte kvar i cykel repsatserna.
Coop Forums stormarknader, samt Maxi/ICAs stormarknade har jag köpt ventilgummi ifrån. Ligger paketerade i 1metersbitar som man bara trär på och sedan klipper av i lämplig längd, har funkat ypperligt <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.jofrab.se/commercePortal/default.asp

Där finns det :D
Gå in på "Vulkmaterial ventiler" <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jadå - coop forum har även jag köpt på, tror det finns på clas i sjön åxå, så iaf före jul
att det fanns på cykelavdelningen. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för tipsen! Ska kolla på Coop. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
G-son

Inlägg av G-son »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Cykelhandlaren här hade alltid "i lösvikt" under disken. <!-- </EdIndex> --></div>
monark 50s

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OK har ventilgummi på påse... En rejäl bit i en liten plast påse bland cykel tillbehören, på en välsorterad OK mack förstås, som vi har här i Köping. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar