Raketsport fjädring
Re: Raketsport fjädring
Ortopeder sysslar inte med sånt. 

Bosse Bildoktorn kan skriva ut recept på det här så att den håller ihop till kräftpremiären.Hasse skrev: Jag har köpt mig en opelBorde jag uppsöka en sån där speciell läkare tro?

- Bilagor
-
- rust-doctor-1gal.jpg (24.39 KiB) Visad 2324 gånger
Senast redigerad av Micke S den 15 jul 2016, 20:32, redigerad totalt 1 gång.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
-
Finns det ens spån att bytaHasse skrev: Jag har köpt mig en opel![]()

Blå/vit Monark 1209
Har haft isär mitt, gick rätt bra. Och fått ihop det Ta den hjulet tre skruvar undertill i skärmen ta bort pakethållaren, tog en lång förlängare och 6mm sexkants hylsa genom hållet där sadel sitter,släppte på gummibanden skruva medsols då släpper du på banden.Ha ur hakarna sen är det bara att lyfta upp allt. Släpp stötdämpare dom kromade. Det gick bättre än jag trodde. Och jag vågar igen. Fick inte tag på nytt gummiband ,så vi pressade på lite rör på hylsan som håller gummit på toppen. Då blev det fjädring igen..
.
.
Kanon, då ska jag nog klara det också.
Om du vill få tag på nya gummiband så kontakta Rubbermek för bäst kvalité. Han tillverkar sina själv.
Om du vill få tag på nya gummiband så kontakta Rubbermek för bäst kvalité. Han tillverkar sina själv.
Har pratat med Erland är beställt ,tyvär är det levtid på dessa.