nästa gång du passerar Vålberg så tjoa till så bjuder jag på gofika

Ja det är bytt nu.HillBilly skrev:har du fixat dieselfiltret så du slipper fler stopp
nästa gång du passerar Vålberg så tjoa till så bjuder jag på gofika
Raketsport skrev: plogpinnarna planterats
Eller hur! Våra skulle i och för sig kunna rota sig till nästa år om kommunen inte dikesröjdeHasse skrev:Raketsport skrev: plogpinnarna planterats
Synd det inte är perenner, vore ju praktiskt...
Här på bättersia har vi bambu med reflex! Har ni inte det Redaktörn...Raketsport skrev:vi får nöja oss med bruntorra kvistar utan reflexer
Bambu!? Reflexfärg?! Sånna pinnar har vi minsann inte fått. Vem har du mutat nu med förmanslönen?pnilz skrev:Här på bättersia har vi bambu med reflex! Har ni inte det Redaktörn...Raketsport skrev:vi får nöja oss med bruntorra kvistar utan reflexer
Hon Jossan är en hon! Det är väl därför dom bara fått vanliga träpinnar och inte delux varianten vi har! Tack för förklaringen!Hasse skrev:Har hört att han stjäl dom där och gör metspön av dom och säljer på Blocket. Mycket vill ha mer...
Måste ju pyssla med nått länge kvar till julgrans huggning....Raketsport skrev:Försök inte skylla din sidosyssla på mig. Förstår om lönen måste drygas ut nu när du är tvåbarnsfar ;) Jag har råd med egna fiskespön
fy tusan plogpinnar får mig ju att tänka på SNÖÖÖ!!!!! UÄÄÄÄKRaketsport skrev:Hos oss har plogpinnarna planterats för två veckor sedan så jag antar att sommaren är över. Så här fina har de på andra sidan älven, vi får nöja oss med bruntorra kvistar utan reflexerBild från i torsdags, idag regnar det och är 13 grader