Har fiskat (utan framgång.. ) sålt 1209:an(ram/hjul) och varit och luktat på två släpvagnslass
med rat! Bl.a en Appolo Biet utan hjul och motor,en Svalan Scooter, två NSU moppar och två Blue Arrow lik.
I morgon blir det att titta på ett par hojar. Jag ska köpa något som kompletterar HDn men går att åka undan lite bättre med på längre resor.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Micke S skrev:I morgon blir det att titta på ett par hojar. Jag ska köpa något som kompletterar HDn men går att åka undan lite bättre med på längre resor.
Då gissar jag att det blir en maskin från: Den uppåtgående solens land.
Hasse skrev:
Då gissar jag att det blir en maskin från: Den uppåtgående solens land.
Rätt gissat !
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Hålls med tvåhundran. Ska in på årlig visitation så några bagateller ska ses över. Hoppas på att få den såld är i veckan då jag har fått korn på en fruktansvärt fin 190 med endast 12000 mil i instrumentet. Röd är den också, dom går fortast har jag hört! Sen ska jag titta på en Ford Focus idag som drar mer olja än bensin.. Hoppas att hon tar sitt förnuft till fånga och köper tvåhundran av mig istället och gör sig av med det fula..
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
Hasse skrev:Har fiskat (utan framgång.. ) sålt 1209:an(ram/hjul) och varit och luktatpå två släpvagnslass
med rat! Bl.a en Appolo Biet utan hjul och motor,en Svalan Scooter, två NSU moppar och två Blue Arrow lik.
Apollo Biet är intressant, har du bilder eller kan du beskriva lukten?
Hasse skrev:Har fiskat (utan framgång.. ) sålt 1209:an(ram/hjul) och varit och luktatpå två släpvagnslass
Apollo Biet är intressant, har du bilder eller kan du beskriva lukten?
Med tanke på beskrivningen lätt unken skulle jag tro!