övrigt
Re: övrigt
I dag var det minus ute på morgonen.men.jag körde ändå och som sagt var inga metall dubb på däcken
0,0 gradigtmarklundt skrev:I dag var det minus ute på morgonen.men.jag körde ändå och som sagt var inga metall dubb på däcken
Dt50r orkar oftast inte dra lös med mej på för jag är för tung för att dt50r ska orka dra lös på isen
Areox 50r 4-takt och dt50r har samma motoreffekt .men.areox 4-takt är surrigare än dt50r vid 45km/h och inget att skjuttsa på i trafiken
Sheriffen i Ryd skulle nog aldrig tillåta att nån buskörde med moppe

Skillnaden är att jag buskör inte.
Dt50r går ej busköra med p.g av väggreppet.sprätta grus går ej p.g av t63 däcken och vikten + att jag är för gammal för att busköra.det handlar om fördommar istället om dt50r
DT50R har ju riktiga hjul till skillnad från plastpulkorna. Det borde vara en fördel i många lägen. Men man blir helt klart imponerad av hur fint moderna moppar med variatordrift kan gå och det nya utseendet på moppar är nog det som gäller för de flesta som är yngre. Men man ska nog hålla sig till Yamaha och likande kända märken och undvika lågpris KIna-moppar.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Dt50r har för bra väggrepp för att gå busköra med.det blir bara motorstopp på bar asfalt och grusväg. Dt50r har rullat mer än dom 45.000km den är byggd för.över 45.700km och rullar än
Vi får hoppas att Dt50r inte är inblandad!
http://www.vk.se/1846680/larm-om-trafikolycka-68?mobil" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vk.se/1846680/larm-om-trafikolycka-68?mobil" onclick="window.open(this.href);return false;
Nä.jag kan inte vara på flera ställen samtidigt,jag sitter inomhus just nu och håller på med mobilen och det är 2,8 grader + ute just nu i kväll
Dt50r har samma topphastighet som areox 50r 4-takt
Körde nu på morgonen på isväg med dt50r utan metalldubb på däcken så vadå ?
Dt50r kan hålla 100.000km bara man underhåller och servar den