övrigt
Re: övrigt
Jag tyckte det varit tyst i tråden väl länge nu. Tur den hålls vid liv 

Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
I dag körde jag moped gotland grand national till jobbet p.g av nattens snöfall i skellefteå. det råder snökaos i skellefteå i dag.det blir taxi hem.
Det har aldrig varit snökaos på GGN vad jag vet, novemberkåsan däremotmarklundt skrev:I dag körde jag moped gotland grand national till jobbet p.g av nattens snöfall i skellefteå. det råder snökaos i skellefteå i dag.det blir taxi hem.
Då är det dags för uppdatering.
Ta och läs texttv sidan 111 just nu
Samt lokala nyheterna svt.se västerbotten.väder.se. blixt halkan i västerbotten och plogbråket på kanalgatan.dom vet inte var dom ska lägga all snö som kommit i nattmarklundt skrev:Ta och läs texttv sidan 111 just nu
Det kom blöt snö trotts minus -3,9 grader i luften och mycket dessutom ,inte kul. Underkyld snö,ett rent snöarteleri
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Det har väl kommit ungefär 30 cm snö i Skellefteå under natten till fredag, fram med slungan och dubbdäck på moppen
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Tord, om du någon gång funderar på att skriva en bok så tryck den gärna på kräppat papper 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Fick köra i trampcykel hastighet till jobbet i dag med dt50r p.g av snöhalkan
- pangerva
- Forumsponsor
Har försökt att kolla på kanalgatan.dom flera gånger men hittar inte den hemsidan.marklundt skrev:Samt lokala nyheterna svt.se västerbotten.väder.se. blixt halkan i västerbotten och plogbråket på kanalgatan.dom vet inte var dom ska lägga all snö som kommit i nattmarklundt skrev:Ta och läs texttv sidan 111 just nu
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Har minus -8,7 grader klockan 07:00 på morgonen och mulet
Utan plugg blir ju dt50r värdelös som eu-moped