Det är troligt men ingen tycks veta säkert att Sachs motorerna monterades redan hos fabriken i Italien så någon som helst tillverkning skedde inte i Lomma. Jag dräglade över deras katalog när jag närmade mig 15 http://mo-ped.se/moped/sta66tsa.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja nu har man ju varit förskonad med tidigare jobb att man kunnat cykla/gå/åka moppe till/från jobb, men nu "får" man ha firmabil, trist man inte hade plats i garaget, för i det här vädret ,som att gå ut till en igloo på morron.... (ja man sopar rent på kvällen men under natten..)
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
zappafan skrev:Ja nu har man ju varit förskonad med tidigare jobb att man kunnat cykla/gå/åka moppe till/från jobb, men nu "får" man ha firmabil, trist man inte hade plats i garaget, för i det här vädret ,som att gå ut till en igloo på morron.... (ja man sopar rent på kvällen men under natten..)
Du slipper klippa gräs imorgon ser jag,rulla tummarna måndag på g ser jag
zappafan skrev:Näe nu hjälps alla åt med snöröjning runt broar/ramper....
Det kan du kanske prokrastinera?
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Såg på lokalnyheterna att Skellefteå fått en meter snö i helgen så vi känner oss skonade med en ynka dm. Fast det snöar just nu så vi får väl vårt ändå.