Nej och jag är inte ute för att tävla hellerblyfot skrev:han den stora har ju avgaspluggen kvar så han hade inte haft en chans i ett rejsMicke S skrev:Ja så är det nog. Misstänker även att den har HPI-tändning och RP2-system genom att den ökar från tomgång till maxvarv snabbare än man hinner se![]()
Han hade tur i alla fall att det inte fanns någon kurva på vägen eller att någon körde mot rött i en korsning.
Här är ett par trafikanter som insåg vad som kan hända och fick bråttom att söka skydd i varsitt dike
övrigt
Re: övrigt
Om dom inte sänker nålen igen så får jag väl vänta tills dom höjer etanolen istället. jag kan vänta.brännsle räknas inte till trim.jag får väl vänta på e15 istället.jag kan vänta
Med e15 kommer effektpuckeln tillbaka igen på dt50r med besked
Nu är jag den ende med felvisning på hastighets mätaren.det är bara varvräknaren som visar rätt hastighet i trafiken ,6.750=45km/h och 6.800=46km/h på stjätte växeln.marklundt skrev:Mätaren har bara 3% felvisning för det är en elektronisk historia och dt50 väger 112kg körklar
3,03 cubiktum = 49,7c.c.mmarklundt skrev:49 c.c = 3 cubiktum
Kör tur och retur norsjösamhälle samma dag via bastuträsk från skellefteå med dt50r räkna med träsmak i ändan (ont i ändan)marklundt skrev:Brukar ofta vara utanför stan och köra ibland 18mil på en och samma dag
Om varvräknare visar rätt vid de båda varvtalen du anger och den gör 45 vid 6750 rpm blir det 45,33 km/h vid 6800 rpm.marklundt skrev:Nu är jag den ende med felvisning på hastighets mätaren.det är bara varvräknaren som visar rätt hastighet i trafiken ,6.750=45km/h och 6.800=46km/h på stjätte växeln.marklundt skrev:Mätaren har bara 3% felvisning för det är en elektronisk historia och dt50 väger 112kg körklar
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Med en avstämd expansions kammare hade du haft en chans slå zyndappen med en trimmad puch och puch condortrim på 60 cubik och rätt utväxling och oktan boosterHSE skrev:Håller med, när min då blivande svåger P höll på med att trimma Zundapp försökte jag slå honom med en trimmad Puch. Fick ge upp och gå över till Zundapp. Lättare att få ut de sista hästarna från en sådan...
Jag har midjemått tum 40 och längd 34 tummarklundt skrev:Det finns bara 1 och 2 diabetes och jag har inget av dom. Jag åt sötsaker från det var 4-5 år och frammåt. Väger 111kg och är 18 7,3 cm har midjemått 40 tum.
Samt är egentligen ointresserad av musik
marklundt skrev:Jag har midjemått tum 40 och längd 34 tummarklundt skrev:Det finns bara 1 och 2 diabetes och jag har inget av dom. Jag åt sötsaker från det var 4-5 år och frammåt. Väger 111kg och är 18 7,3 cm har midjemått 40 tum.

I helgen kör jag inte p.g av snö och kyla och smhi,s klass 1 varning. Det är vinter nu och då kör jag inte om helgerna
Dt50r har enduro växellåda med frilägen mellan varje växel .men.det vet du väl redan ? En cross växellåda är tätare stegad än en enduro växellåda.men.det vet du väl också redan ? nu är snökanonen igång igen.