Sverige...

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Sverige...

Inlägg av billykid »

Är ju ej sjuk så ofta visst har jag flera krämpor + skador...efter åren. Lyfte sönder nåt i höger arm
blev svag. Fick ett bra jobb då, tänkte som så har ju en arm till å den funkar bra.. :)

Då jag ej varit sjukskriven via Försingskassan. Har ju rätt att vara sjuk tänkte jag. :!: Hmm anmälde
mig till sjukkassan..via Internet..fick till svar att dom ej haft någon kontakt med mig på över 2 år.

Okje då så what...frisk skrev mig efter 1 vecka, sen tog det tid. De händer väl inget, men så fick
ja svar att dom skulle få pengar.

Men det otroliga är att jag får 753 kr mera av Försäkrings kassan än av A-kassan i veckan.

Så nu måste jag vara sjuk mera....SVERIG SVERIGE Fosterland e for gävlo bru..

https://www.youtube.com/watch?v=0KF6QuvTdDk" onclick="window.open(this.href);return false;
Senast redigerad av billykid den 04 dec 2016, 23:34, redigerad totalt 1 gång.
HSE

Re: Sverige...

Inlägg av HSE »

När jag fick diskbråck och fick krypa på golvet för en del år sedan var jag sjukskriven två månader. Förlorade massa pengar på det :? Tur jag hade ett jobb där jag kunde börja jobba igen trots att jag var långt ifrån återställd, företaget ställde ju upp med saker som höj och sänkbart skrivbord och specialstol då sitta ned var ett av problemen... Så så snart jag kunde köra bil till och från jobbet var jag på banan igen.
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Re: Sverige...

Inlägg av billykid »

HSE skrev:När jag fick diskbråck och fick krypa på golvet för en del år sedan var jag sjukskriven två månader. Förlorade massa pengar på det :? Tur jag hade ett jobb där jag kunde börja jobba igen trots att jag var långt ifrån återställd, företaget ställde ju upp med saker som höj och sänkbart skrivbord och specialstol då sitta ned var ett av problemen... Så så snart jag kunde köra bil till och från jobbet var jag på banan igen.
Peppar peppar HSE diskbråck är inte att leka med, har sett dom som fått/har det dom går ej alls... :wink:
Skriv svar