övrigt
Re: övrigt
Kör jag lika snabbt som du går på gårdsgata så vurpar jag med dt50r
Jag fäller ner centralstödet som jag har monterat skateboardhjul på när jag kör på gågata för att slippa lägga moppen. 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Dt50r har bara sidostöd,inget centralstöd
dom har vägarbete på den vägen så jag behöver inte köra på nån gårdsgata just nu
bää bää svarta lamm smsar jag kör jag omkull för jag har händerna full. tyvärr så har jag inget headset längre heller och hjälmen är i vägen om jag ska prata i mobil.så jag kan ej bryta mot nån mobillag även om jag bor i västerbottenslän
det är för mycket att hålla reda på ,på en dt50r för att kunna smsa.en dt50r har inte bara gas och broms att hålla reda på
Inga problem att messa från hojen i alla fall. Borde vara lika på DT50R.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
med en knapp mobil och tjocka vinterhandskar i minus grader
går inte smsamarklundt skrev:med en knapp mobil och tjocka vinterhandskar i minus grader
man har inget vingelutrymme i hjulspåren efter tyngre fordon i trafiken i +45km/h.lycka till
tråkigt att du skulle få underkylt regn i dag
Ingen fara, fick njuta av en vackert röd himmel till morgonfikat. Jag kör med dubbdäck som bara har gått en säsong så de är hyfsade,
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Härlig bild!Micke S skrev:Ingen fara, fick njuta av en vackert röd himmel till morgonfikat. Jag kör med dubbdäck som bara har gått en säsong så de är hyfsade,

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
jag kör dubbfritt varje vinter i trafiken oavsett väglag
nästa vecka blir det intressant om jag tar mej uppför backarna för det ska bli + grader och regnväder enligt prognosenmarklundt skrev:jag kör dubbfritt varje vinter i trafiken oavsett väglag