Du kanske når fler köpare under säljeskategorin?Micke S skrev:Motor säljes.
Dagens bild eller detta hände idag
Re: Dagens bild eller detta hände idag
Jag skrev att den antagligen säljs lite längre fram och inte att den är till salu idag.Hynboholm skrev:Du kanske når fler köpare under säljeskategorin?Micke S skrev:Motor säljes.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Emil vägde sig precis inför den stundande julmaten, skall nog gå bra att äta lite godsaker ser det ut som. 

/ P

/ P
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Ja, man känner redan att allt provsmakande på nybakat, kötbullar, janson osv börjar kännas av kring midjan..

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Ska vi ha en gemensam 40årskris efter nyår å slanka oss litt?Raketsport skrev:Ja, man känner redan att allt provsmakande på nybakat, kötbullar, janson osv börjar kännas av kring midjan..
![]()
För snart lär Beijer Byggmaterial ringa å undra om ja vill va med i deras reklamfilmer

.Raketsport skrev:Ja, man känner redan att allt provsmakande på nybakat, kötbullar, janson osv börjar kännas av kring midjan..
![]()
.
Håller med känns vid mitten av, där livrem är...

Gotti Gått gåtti

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Jag är på för gemensam kris
... Äre därför Beijer sökt mig 

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-

Tycker såna bilder känns läskiga 

Dagen avslutades med att jag klädde julgranen under inspektion av katten Sigge i sin favoritstol och middag sedan allt skit hade kastats ut så att det blev fint.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Juligt och fint!
Har varit fullt ös i dag med julklappsinslagning, marinering av spjäll och skinkgriljering. Jag brukar klä granen dagen innan, men fuskade i år och klädde tidigare.

Har varit fullt ös i dag med julklappsinslagning, marinering av spjäll och skinkgriljering. Jag brukar klä granen dagen innan, men fuskade i år och klädde tidigare.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
billykid skrev:.Raketsport skrev:Ja, man känner redan att allt provsmakande på nybakat, kötbullar, janson osv börjar kännas av kring midjan..
![]()
.
Håller med känns vid mitten av, där livrem är...![]()
Gotti Gått gåtti...
https://www.youtube.com/watch?v=P01hRhD0NGQ" onclick="window.open(this.href);return false;
/ P
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Det är aldrig för sent att börja med dockor eller är det...
Två 24 cm Crescent reklamdockor i sjömanskläder föll under klubban på tradera idag

Två 24 cm Crescent reklamdockor i sjömanskläder föll under klubban på tradera idag

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson

https://www.youtube.com/watch?v=dNnlqtplMWg" onclick="window.open(this.href);return false;