<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja här har vi en patient som legat inne för behandling. Motorn hittades på Blocket i bra skick saknades dock motorfästen, så detta har tillverkats efter att jag kollat in lite bilder på nätet. Cykeln är en Rex duplex som jag tvättat fram originalfärgen på. Hjulen var kassa å utbytta ngn gång i tiden så jag ekrade om en uppsättning med rostfria fälgbanor istället..sadeln är en lagom patinerad Brooks å styret/reglage kommer ur mina gömmor. Har åkt ett tiotal ggr till fiket med den i sommar. Den går sisådär.. ligger väl å snittar 25-30 men en del dagar får den ett spatt å pruttar på i över 40! vette fan vad det beror på. men den går lika fort på halv gas som på full gas händer inget mer med topspeed ändrar bara ljudet. bestycking månne? men hitta munstycken till en sån här är ju inte lätt..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ahhhh - nu blev jag avunds...lägg ut hela drivan av påhängare vetja så jag inte kan sova inatt.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här en bild på en cyclemaster med en lite custad damjonne. Sadelstolpen sänkt ca 10cm bakre ramrören okapade därav varmbockade i en mjuk böj. Bakpartiet breddat för att få plats med motorn. skärmar utbytta till rostfria slimmade d.o, fägbanorna rostfria samt upp & ner vänt 98cc styre
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Titta vad jag har fått köpa från försvarets överskott.
Specialmodellen utrustad med ILO f48 för brådskande brevtransporter