<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej alla glada!
tänkte langa lite bilder på mitt nyaste projekt, tar nog fler senare idag =)
så här ser en ut, fast utan sadeln.
¨
hur ska jag göra med dämpar infästningen? jus nu är fästet helsprucket kommer bättre bilder på fästet sm sitter på nu...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir lite hempul med det där fästet, du får försöka svetsa ihop nåt snyggt av vinkeljärn och lite uppfinningsglädje <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hoppas du får hojen riktigt snygg! det med dämparfästet tycker jag inte du ska "laga". bygg ett helt nytt men några förstärkningar
Lycka till med projektet!
MVH <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack för komentarerna..
jag har gjort en lagning på fästet, svetsat dit en triangel, så nu tror jag det skall hålla. fixade även vxlmekanismen idag, jävla petande!!!
andra planer: få den att fungera, köra med den nu i vinter för att till nästa sommar lacka den med 2k och bygga något mer seriöst av den.
behöver ett högt styre till styrstam! PM om du har! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bodda: Tack, jo jag letar förbrilt efter det, men förs ska jag hitta croad tank och ramkåpa...
Amazon_jerka: Tack jo jag vet, blev lite lägre då, men som sagt så känndes det när man åkt en stund skall förska hitta "hårt" skumgummi och bara göra ett tunt lager så att det blir iaf ilte mjukare... <!-- </EdIndex> --></div>