Apollo Z 11
Apollo Z 11
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Var på sundsvallsmarknaden, och kunde inte hindra mig själv från att dra på mig ytterligare en "roller" Denna gång den ytterst ovanliga Apollo Z11.
Priset var bra, och säljaren hade jag gjort affärer med förra bergsåker, så jag kände förtroende.
Nu till frågorna, Vet någon av någon fler av denna modell?
Delar, jag saknar delar, nedre (skoter)benskyddet, plåten över motor, bakhjul å sadel.
Vet någon vem/var man gräver upp dessa delar, gärna patinerade...
Tacksam för svar om denna udda skapelse.
Dessutom blev det en moppe till med hem, en "indian liknande" lowrider, avsedd för Zundapp fot motor, men motor medföljde ej.
Bilder kommer senare. <!-- </EdIndex> --></div>
Var på sundsvallsmarknaden, och kunde inte hindra mig själv från att dra på mig ytterligare en "roller" Denna gång den ytterst ovanliga Apollo Z11.
Priset var bra, och säljaren hade jag gjort affärer med förra bergsåker, så jag kände förtroende.
Delar, jag saknar delar, nedre (skoter)benskyddet, plåten över motor, bakhjul å sadel.
Dessutom blev det en moppe till med hem, en "indian liknande" lowrider, avsedd för Zundapp fot motor, men motor medföljde ej.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaså det var du som köpte den!
Jag kan bidra med en bild

Det är inte precis en vanligt förekommande modell, med den är fin. Har sett några sånna genom åren.

http://mo-ped.se/apollo/aps56b.htm <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kan bidra med en bild

Det är inte precis en vanligt förekommande modell, med den är fin. Har sett några sånna genom åren.

http://mo-ped.se/apollo/aps56b.htm <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jajamen! Jag hann nästan säga hej till er, när ni kom in.... 
(var inte riktigt säker på att det var ni heller)
Bubblan i bakgrunden är också min.
Jag köpte ju somsagt mini-custom moppen som stod i slutet på den böjjen där han stod som sålde denna.
Glömde dock ta kort.... Har ni kort på den?
MVH Danne Prospect i Krökarna Burträsk <!-- </EdIndex> --></div>

(var inte riktigt säker på att det var ni heller)
Bubblan i bakgrunden är också min.
Jag köpte ju somsagt mini-custom moppen som stod i slutet på den böjjen där han stod som sålde denna.
Glömde dock ta kort.... Har ni kort på den?
MVH Danne Prospect i Krökarna Burträsk <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en sån oxå,naturligtvis utan benskydd & motorkåpa 
Dom växer inte på träd direkt

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Dom växer inte på träd direkt

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Yes! Tack!
Funderar på montera på original hjul på den, och fimpa skärmarna.... Såg just ett kort på en "riktig mc" å den kan nog bli brutal med zundapp hjärta, men högre, kanske även i detta utförande, men förmodligen för låg att köra på våra knöliga grusvägar
Tack för snabba svar, och alabamamannen, du har vissa delar som jag saknar, å jag har vissa delar du saknar, me ntyvärr får vi ändå inte ihop en komplett moppe med våra två tillsammans...
<!-- </EdIndex> --></div>
Funderar på montera på original hjul på den, och fimpa skärmarna.... Såg just ett kort på en "riktig mc" å den kan nog bli brutal med zundapp hjärta, men högre, kanske även i detta utförande, men förmodligen för låg att köra på våra knöliga grusvägar

Tack för snabba svar, och alabamamannen, du har vissa delar som jag saknar, å jag har vissa delar du saknar, me ntyvärr får vi ändå inte ihop en komplett moppe med våra två tillsammans...

-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
Re: Apollo Z 11

50 split skrev:<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!