Jo efter nattens helveteslackering med grundfärg kan jag nu säga att sprutan sprutar åter vad i helvete den gjorde igår det vart en helt annan sak!!
Men fick i alla fall lärt mig något nytt!! Ja å ett konstaterande att gud finns tyvärr ogillar han mig!!
Så efter viss sovmorgon fick jag lackat lite Californiavitt lite irriterade att ha mindre luftläckage då den nya o-ringen vart lite för tunn men tar de mot spottande fräsande vilken dag som helst!!
Men många vita delar vart det då jag blandade lite för mycket fick sig tank och kedjeskydd sig ett lager åxå!! Men med hög värme lite för mycket härdare så ska de bli mellanslip och sista lager vitt
på det mesta idag Orange får vänta till måndag o tisdag ramen får sitt onsdag torsd fredag!! Barnvecka och barnhelg så tar "semester" i helgen.. Nästa vecka jourvecka men ska nog hinna få ihopskruvat
det mesta ändå!! Så på hyfsat kort tid en extra i samlingen en bit från original men på mitt vis!!
Nu får de bli kaffe en resa till grannen följt av biltema huvudet säger nya filter till masken och i behov av mer thinner och lite våtslip!!