Behövs en ny ämnesrubrik?
Re: Behövs en ny ämnesrubrik?
Ska det vara nya eller gamla motorcyklar i den nya avdelningen?
Personligen läser jag hellre om lite äldre hojar än byte av kåpglas eller slipon på en 2006:a t.ex.
Personligen läser jag hellre om lite äldre hojar än byte av kåpglas eller slipon på en 2006:a t.ex.
- zappafan
- Forumsponsor
Är inte motorcyklar lite som Politik ? det finns andra forum för det..... 

Finns nog forum för dålig attityd med…zappafan skrev:Är inte motorcyklar lite som Politik ? det finns andra forum för det.....

Jag tror att en MC-del är en stor tillgång för ett sådant här forums framtid. Då menar jag gamla hojar eller intressanta reportage om förbättringar även av lite modernare hojar. Du kanske minns när jag startade en tråd om MC på ett annat forum och du ifrågasatte att det gjordes. Det visade sig bli den mest lästa tråden på det forumet på ganska kort tid genom att intresset var stort. Både jag själv och de som följde tråden lärde sig mycket mer än om projekten hade gjorts oredovisade.zappafan skrev:Är inte motorcyklar lite som Politik ? det finns andra forum för det.....
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
- zappafan
- Forumsponsor
Jovisst men nu var ju det forumet ganska dött i övrigt, så då suger väl dom som går in där åt sig av varje tråd som det överhuvudtaget skrivs på... 
personligen saknar man ju typ Conrad & sånna, men dom skriver väl på facebook så då får det vara....

personligen saknar man ju typ Conrad & sånna, men dom skriver väl på facebook så då får det vara....

Ja det saknar jag också men samtidigt så håller det inte att bara framhålla ett fabrikat och slå dövörat till för andra. Mångfald och bredd är alltid det som vinner i längden i stort och så fort man börjar slå ner på andra fabrikat än det man själv råkar föredra så har man skaffat sig en rejäl uppförsbacke.zappafan skrev:Jovisst men nu var ju det forumet ganska dött i övrigt, så då suger väl dom som går in där åt sig av varje tråd som det överhuvudtaget skrivs på...

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
jaså det har du koll på?pnilz skrev:Finns nog forum för dålig attityd med…zappafan skrev:Är inte motorcyklar lite som Politik ? det finns andra forum för det.....

NjaeMicke S skrev: Mångfald är alltid det som vinner i längden :

JanneL skrev:NjaeMicke S skrev: Mångfald är alltid det som vinner i längden :
OK, får ändra till att mångfald vinner i längden på moppeforum som vill ha bredd på deltagandet så att många känner sig välkomna. Raketsport är ett jättebra exempel på det.
Hynboholm skrev:pnilz skrev:
Ser nog hellre än kategori för Mc och racingmopeder än en politiktråd finns bättre forum för det… bara min personliga uppfattning![]()

--
Mustang 579 Sport -57
Crescent 1136 -59
Monarscoot 901269 -69
Zündapp 422 -56
Suzuki GT380 -72
Triumph Bonneville T120 -19
Mustang 579 Sport -57
Crescent 1136 -59
Monarscoot 901269 -69
Zündapp 422 -56
Suzuki GT380 -72
Triumph Bonneville T120 -19
-
Absolut så!Tomas skrev:Hynboholm skrev:pnilz skrev:
Ser nog hellre än kategori för Mc och racingmopeder än en politiktråd finns bättre forum för det… bara min personliga uppfattning![]()
Blå/vit Monark 1209
-
Därför du har sån fin titel på detta forum, hade själv inte klarat stå emot sånt erbjudandepnilz skrev:Jag blev erbjuden en påse morötter och 15kg hesttagel för att aktivt verka för att spiltan skulle bli verklighet! Men eftersom jag inte tar emot mutor så var det förgäves!Raketsport skrev:Jaha du menar kategorin Spiltanpnilz skrev: Sen har en anonym forummedlem önskat en kategori med våra fyrbenta vänner men har vad jag vet inte fått sin önskan tillgodosedd!
Medlemmen har tjat om det länge nu

Blå/vit Monark 1209