Hej
Finns det någon som kan säga vad är detta för förgasare. Jag håller på att starta en Tunturi (finne) men saknar förgasare. Det är rätt trångt men förgasaren i bild ryms och passar. MItt problem är att jag saknar trottelnålen till den.
Förgasarfråga
Re: Förgasarfråga
Kinesförgasare. Sitter en sådan på en motorsats jag köpte för montering på en militärcykel.
Köpte motorn av Söders Militära Överskott i Växjö. Han har (haft ?) reservdelar till motorsatserna. Han har säkert trottelnålar. Skulle tro att en hel förgasare är billig annars.
Köpte motorn av Söders Militära Överskott i Växjö. Han har (haft ?) reservdelar till motorsatserna. Han har säkert trottelnålar. Skulle tro att en hel förgasare är billig annars.
-
OK! Tack. Strax under texten OPEN finns ett tecken. Jag kollade med google översätt från engelska OPEN till kinesiska och fick det tecknet som svar. Definitivt kinesisk.
Den kommer ur en låda som jag vet stått orörd sedan 1985, jag trodde kinamotorer var okomna till Sverige då. Jag hittade Söders på webben och kontaktar dom.
Den kommer ur en låda som jag vet stått orörd sedan 1985, jag trodde kinamotorer var okomna till Sverige då. Jag hittade Söders på webben och kontaktar dom.
Om Kineserna är lika tokiga som oss att betala vad som helst för gamla originaldelar så kan du sälja den på http://www.blocket.cn" onclick="window.open(this.href);return false; och bli rik 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018