I dag blev jag klar med montering av motorn som jag har renoverat och det blev fint hugg i moppen
Nystartad och lite försiktig gasning.
Bilagor
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
En råbock åt fågelfrön på baksidan huset. Säkert samma som åt upp alla Krokus blommor på framsidan härom natten. Resten av trädgården är inhägnad för att hålla det gänget ute så där finns alla blommor kvar i alla fall.
Jo, som djurvän uppskattar jag alla djur som besöker oss, det inkluderar en grävling so är svårare att fota då den kör nattskift. Varg och Mård är inte lika välkomna men har hållit sig borta de senaste 2- 3 åren. Men jag var som sagt tvungen att inhägna alla delar av trädgården jag odlar i annars blir det inget kvar åt oss, rådjuren dras sig inte för att beta där mitt på dagen ens och till och med fruktträden ger de sig på. Fördelen med stängslet är att katterna också har det tryggt innanför vilket känns bra sedan min Kurre blev uppäten av en Varg för en 5 år sedan
Strålande väder i dag. Lade potatisen, snart midsommar igen Röjer ju lite sly runt mitt flygfält varje dag men det finns mycket träd kvar än... Lite bilder på flygfältet nu
Haft "hjälp" på jobbet de senaste arbetsdagarna, av någon anledning kommer det in fler folk än vanligt på kontoret fast det är inte alltid mig de vill prata med..