Säcken skrev:Härlig å trevlig info från er båda
Detta är ju som sagt nått helt nytt för mig även om ja haft å kört en hel del maskiner genom åren så har ja aldrig gjort det seriöst i trafiken om man säger så
Ja sökte en neutral hoj utan kåpor å skit å ingen HD, då tyckte ja denna va både snygg å verkar vara i lagom storlek, eftersom ja själv är lång å stor.
Ni har härlig inlevelse när ni berättar, det gör mig ännu mer sugen på att få hem bågen å börja köra
Ja gav 9k för denna osett å hoppas det blir bra, annars är det ju bara å ge däckena å motorn till granne å slänga resten i skrotbingen på jobbet

Din Suzuki är en bra maskin, den kommer att ge dig mycket kul och priset är helrätt, tänk så många hästar du får, jämför med en gammal moped för fler pengar...
Om man inte jämför alltför mycket med nyare motorcyklars egenskaper fungerar dom jättebra.
Som Micke säger är motorerna skottsäkra i originalskick, även med trim var dom mycket stabila.
Micke minns säkert Thomas Klarkner på MotorSpeed i Västerås, han rejsade i många år just med Suzukis motorer.
Som sagt, använd din GSX1100 och ha kul, inte mycket pengar för en bra maskin.