Kolla hur han verkligen anmärker på hur bra motorn är!
Förlåt så j...a mycket då, menade tysk ?hk ej svensk 1hk.
Den går grymt bra.
Det är ej min moped men jag hjälpte en kompis att lägga in annonsen. <!-- </EdIndex> --></div>
Kolla hur han verkligen anmärker på hur bra motorn är!
Förlåt så j...a mycket då, menade tysk ?hk ej svensk 1hk.
Den går grymt bra.
Det är ej min moped men jag hjälpte en kompis att lägga in annonsen.
inget o be om ursäkt för eller ta illa upp om. en del e skojfriska. hihi. tvivlar inte en sekund på att den går riktigt bra. vart nästan sugen sj om sträckan ej vart så lång o plånboken för tunn nu! i övrigt såg den vettig ut vill ja påstå! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ber om verkligen om ursäkt om du tog illa upp. Det var inte illa menat... Skulle bara skoja till det lite, jag kör ju tysktillverkade motorer själv. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Jag ber om verkligen om ursäkt om du tog illa upp. Det var inte illa menat... Skulle bara skoja till det lite, jag kör ju tysktillverkade motorer själv.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tysk moped och motor ja men själva mopeden har nog varit reggad i Holland dom har ju dille på att sätta visp motorer på mopederna(visp=trampor)det var väl ett sätt att komma undan någon mc registrering vill jag minnas <!-- </EdIndex> --></div>