Ja här har det inte gått som en dans,har ägnat flera veckor åt tändning och förgasjusteringar
Förra veckan gav jag upp,helt slut på ideér.Den gick som en athena 80,helt ok men hade förväntat mig mer.
Jag lacka ur och monterade bort YZ cylinder och på med en Athena 80 istället.Sansade mej efter nån dag och monterade tillbaka skiten,jag bara kände att jag måste lösa det
Ägnade 5h i lördags med justeringar,ingen lösning.Nu kände jag mej jävligt uppgiven,vad är kruxet?
Har inte pillat med reedstyrda snurror tidigare,blev tipsad om Boysen Reeds eller V-Force till min snurra.Boysen köpte jag.
Det var det enda kvar att byta,köpte ett 0,3 Polini kolfiber ämne.Klippte till ett par reeds i kväll.
Kickade igång den för ett litet test,märkte att den gick lite fetare men en provtur skulle det bli.
Hoppsan där fanns nog minns 5hp extra mot sist.Ja nu har man lärt sig lite om reedvärlden åxå
Den har tydligen bara orkat lyfta lilla reedläppen,mina var av glasfiber inköpta från e-bay och stenhårda.Skall tydligen finnas i kolfiber,troligtvis sådana man skulle haft
Gött att finna fel,men drygt att det ska ta så mycket energi.
Man känner att mitt slidprojekt sög ur energin,å nu detta elände.
Men gött att det löser sig till slut