Antons garage

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
anton

Antons garage

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det får bli en tråd för div olika moppar eftersom jag jag brukar meka med det som känns roligt för stunden.Nu renoveras en Mustang som är tänkt att ha som fiske moppe i sommar.Största problemet med moppen är att det är gängpaj på styrkronan nån här som har en till salu eller nån annan gaffel kanske passar?

Bild

En bild på min Rex som står och skäms efter att ha pajjat under Rugguglan i höstas

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sjyssta moppar!
Och takbelysningen går inte av för hackor den heller. :wink:

Och till det viktigaste: Vad/vart ska du fiska? <!-- </EdIndex> --></div>
Esso

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rex pajjat :shock: luktar sabotage :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevligt att få kika in i ditt garage. Du, Vad har hänt med Rexen? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den vart som orkeslös på natten när vi åkte hem från Rugguglan,men eftersom jag har fler moppar som funkar så har jag inte kollat på den än.Jag håller på att byta motor i bilen och det har tagit all tid i vinter. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
anton skrev:Den vart som orkeslös på natten när vi åkte hem från Rugguglan,men eftersom jag har fler moppar som funkar så har jag inte kollat på den än.Jag håller på att byta motor i bilen och det har tagit all tid i vinter.
Ursäkta en gamling men vad är det för värsting bil :?: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Där ser man, min gamla Mustang :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

alf-johan skrev:
anton skrev:Den vart som orkeslös på natten när vi åkte hem från Rugguglan,men eftersom jag har fler moppar som funkar så har jag inte kollat på den än.Jag håller på att byta motor i bilen och det har tagit all tid i vinter.
Ursäkta en gamling men vad är det för värsting bil :?:

Ja jag säger detsamma satt å funderade.. är det verkligen ingen som märker nåt i bakgrunden..Här sitter flera å kommenterar mopparna ok. det är ju ett moppeforum men ändå :roll:..När ni börjar noncha såna bilar å ist. komentera taklampor är det nåt sjukt..har ni inget som helst intresse av annat motordrivet än moppar? insnöade må jag säga.. staff_gemini-1.gif nä allätare av allt motordrivet som jag är funderar även jag vad är det i bakgrunden :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan det vara en GT 40 replika ? <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

dr.novolette skrev:
alf-johan skrev:

Ja jag säger detsamma satt å funderade.. är det verkligen ingen som märker nåt i bakgrunden..Här sitter flera å kommenterar mopparna ok. det är ju ett moppeforum men ändå :roll:..När ni börjar noncha såna bilar å ist. komentera taklampor är det nåt sjukt..har ni inget som helst intresse av annat motordrivet än moppar? insnöade må jag säga.. staff_gemini-1.gif nä allätare av allt motordrivet som jag är funderar även jag vad är det i bakgrunden :D
Elmotordriven stöveltork minsann :?
Plurrar man ofta när man fiskar så är det ju en bra grej :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bilen är en Ultima mk2 från 88 det är från början en racebil men min är regad och laglig för gatbruk,men med en mark frigång på 7cm så får man vara ganska försiktig helst nu när det är fart bulor överallt.

Jag tyckte det var bättre att hänga lampan där än att gömma den i nått föråd :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

dr.novolette skrev:
alf-johan skrev: Ursäkta en gamling men vad är det för värsting bil :?:

Ja jag säger detsamma satt å funderade.. är det verkligen ingen som märker nåt i bakgrunden..Här sitter flera å kommenterar mopparna ok. det är ju ett moppeforum men ändå :roll:..När ni börjar noncha såna bilar å ist. komentera taklampor är det nåt sjukt..har ni inget som helst intresse av annat motordrivet än moppar? insnöade må jag säga.. staff_gemini-1.gif nä allätare av allt motordrivet som jag är funderar även jag vad är det i bakgrunden :D
Nä detta är ett moppeforum... :no_no: staff_gemini-1.gif

Motor-sort i Ultima mk2? <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

dr.novolette skrev:
alf-johan skrev:

Flygplanet, är motordrivet. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ultiman är för jäkligt häftig. Lägg gärna upp fler bilder på den! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja den hade varit kul att se mer av..men glöm inte att lägga in den på övriga fordon bara.. så du inte får en moppenörd på dig., :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar