(eller blev det här en Politikertråd? )
Är väl helateist men mitt intresse för gamla byggnader inkluderar ju också kyrkor, jag har varit inne i många kyrkor runt om i Europazappafan skrev:Hur många har gått ur? är ju halvateist men fortfarande med, men nog är det väl ganska mycket pengar man sponsar per år 3.325:- + begravningsavgift 1088:- , man hoppas man håller kyrkorna i gott skick & allt runtikring...![]()
zappafan skrev:Hur många har gått ur? är ju halvateist men fortfarande med, men nog är det väl ganska mycket pengar man sponsar per år 3.325:- + begravningsavgift 1088:- , man hoppas man håller kyrkorna i gott skick & allt runtikring...![]()
De flesta tror på vad skit som helst idag också, utom det som kommer från kyrkan.TolvNollNio skrev:Sponsrar gladeligen, och tänker fortsätta med det![]()
Ståtliga byggnader som påminner om tider då vi
trodde på vad skit som helst dom slog i oss
zappafan skrev:Hur många har gått ur? är ju halvateist men fortfarande med, men nog är det väl ganska mycket pengar man sponsar per år 3.325:- + begravningsavgift 1088:- , man hoppas man håller kyrkorna i gott skick & allt runtikring...![]()
Det går ju åt en del gas iofs.billykid skrev: När jag dör ska jag bli kremerad. Hmm...begravningsavgift på min aska....